You are viewing a single comment's thread from:

RE: De waarde van Steem

in #nl7 years ago

Ik vindt het altijd leuk om je stukjes te lezen @oaldamster !

Ik moet zeggen, ik heb ook lang overwogen om crypto's te minen, maar was daar toch ook wel weer een beetje huiverig voor... Daarnaast vroeg ik me ook altijd of hoe rendabel het nou eigenlijk is als je een simpele pc hebt staan...?

Sort:  

Dankje @skytrex, dat doet mij deugd!
En jouw reacties waardeer ik ook bijzonder.

Cryptos delven is toch wel iets voor wat zwaardere hardware. Tot voor kort kon het met Slothcoin bijvoorbeeld nog wel met een eenvoudige PC, maar inmiddels wordt daar ook volop gemined met zwaarder materieel.

Je kunt het allicht proberen, GPU miner software en dan zoeken naar miner pools. Maar veel bekende cryptos vragen al om speciale hardware. Het gaat dan om TerraHashes... En heel veel stroomverbruik. Bitcoin is bijvoorbeeld al onbegonnen werk.

Wat je eens kunt proberen is MinerGate: https://minergate.com/downloads/gui

Die hebben toffe software, kant en klaar. Wijst zich practisch vanzelfs. Dan kun je ook een beetje een indruk krijgen van wat jou PC kan. Ze hebben een nieuwe versie uit zie ik net.

Als je gaat GPU minen met Minergate gaat je muis wel traag reageren, gewoon kalm blijven en rustig de muis verplaatsen. Benieuwd of er een beetje te delven valt voor je.

Wellicht leuk idee voor je om een artikel over te schrijven.

Thanks, ik zal eens kijken of ik met die link uit de voeten kan! Hier heb jij dus wel goede ervaringen mee?

Denk dat ik m zo ook nog even aanzet. Maar mijn pc kan eigenlijk al niet meer meekomen. Een tijd geleden nog wel.

Maar het is een eenvoudige manier om te proberen.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57687.08
ETH 2333.23
USDT 1.00
SBD 2.36