You are viewing a single comment's thread from:

RE: De eerste Nederlanders op Steemit

in #nl7 years ago

Hoi markush,

De bijverdiensten zijn zeker lekker meegenomen, voor mij persoonlijk ben ik juist bij de Steem(it) communitie gekomen om mijn favourite YouTube kanalen / auteurs financieel te kunnen steunen!

Dit werk helaas niet meer zo goed:

Lees wat over @randowhale hij kan heel handig zijn voor de minnows a.k.a nieuwe leden. (Ik ben er zelf ook mee bezig.)

Vraagje, iemand al ervaring met Whaleshares?

Sort:  

Kijk ook eens naar @curie. Ze selecteren blogs die ze dan een grote vote geven. Denk wel dat ze geen NL blogs afhandelen, dus Engels. Er zijn wst voorwaarden zoals reputatie onder een bepaald niveau en ze voten niet voor dezelfde blogger, eerder dit jasr was het iets van eens in de drie dagen voor dezelfde blogger indien artikel goed was. Vaak onderwerpen die onderbelicht waren hier op Steemit. Succes.

.deleted

Rendement was eerst iets van +/+ 50% gemiddeld, nu mag je blij zijn als je kiet speelt! Het is natuurlijk wel interessant om dit in de gaten te blijven houden!

Ik vind de randowhale een zeer goed instrument, je moet het alleen breder bekijken ;)

  • Je kan hem ook gebruiken om een whalevote aan iemand anders te schenken, randowhale zal je dan vermelden in zijn reply! (vrienden maken)
  • Hogere uitbetalingen zijn aantrekkelijker voor nieuwe upvotes (sneeuwbaleffect)
  • Gemiddelde return is groter dan de investering

Bekijk ook het crowdfundedwhale project eens ! ...kost 75,- steem voor lifetime whalevotes (max 4 posts per dag)...

Dat laatste had ik nog niet eerder gezien, thanks!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68331.57
ETH 2650.11
USDT 1.00
SBD 2.69