You are viewing a single comment's thread from:

RE: Waar twee vechten om een blockchain.

in #nl7 years ago

pff wat een kennis maar als ik het goed begrijp gaat het om een chinees miners bedrijf die een gigantische nieuwe bitcoin wilt maken maar die de andere coins in de wegzit ipv een eigen chain te maken (ben nog redelijk nieuw in de crypto business

Sort:  

Goed samengevat, het is een die de huidige Bitcoin blockchain in de weg zal gaan zitten zelfs...

thx voor het mooie stukje post snap er nu ook wat meer van maar dat zou de markt omzeep helpen. zou het ook in het engels posten als ik jou was is best groot nieuws

Dankje, dat is ook de zorg van velen. Het wordt even erg spannend...

Had hiervoor ook al Engelstalige post over dit onderwerp gemaakt.

Duimen voor een goede afloop.

Ja dat zeker ik heb dan zelf niks in online currency zitten maar zou jij nu cashen of laat je het toch nog staan

Zelf heb ik wel een en ander in cryptos, dat laat ik voor het grootste deel ook zo.

Zo te lezen is het vertrouwen er wel nog dat het opgelost gaat worden

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59391.37
ETH 2525.88
USDT 1.00
SBD 2.47