Sort:  

Hi Roy, dank dat je me volgt. Wellicht een idee om ook mijn Trail te volgen via Streemian? Omdat ik Curator ben voor OCD krijg je op deze manier meer Curation rewards.

Is goed en @dibaco collega van mij en de hoofdstad van noordholland @haarlem kan je ook toevoegen is nog vrij leegmaar wordt aan gewerkt

Ik kom uit Haarlem & volg je nu ook @cem en by the way @rotkattoussi je buurtstad @haarlem heeft ook Steemit check maar.
Steem on Dibaco

Relax! Hoe meer hoe beter toch? Kunnen we binnenkort volledig in het Nederlands Steemen... 😎

Inderdaad,
Steem on Dibaco

Zuid Nederland en hier zijn zo'n beetje alle actieve Nederlands op een rijtje...

https://steemit.com/nl/@steemspoker/nieuwe-lijst-van-nederlandstalige-bloggers-meme-uitdaging-op-zoek-naar-sponsoren-nl-tag

Succes met wat je doet!

zal ze toevoegen zit vast wat leuks tussen

Ik zie net dat jij ook al op die lijst staat, ik ging er vanuit dat ik je niet kende :-) Sorry sorry.

Haha maakt niet uit was ook echt iets van nummer 90 ofzo en moet nog de juiste draai vinden binnen steemit

Dat is een goede instelling, je draai vinden. Ik ben er nog steeds mee bezig :-)
Mooie dag :-)

ja sommige post leveren een paar cent op sommige helemaal niet maar blijf gewoon verder gaan

en ik woon in eindhoven hihi

Posted using Partiko iOS

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61577.64
ETH 3448.57
USDT 1.00
SBD 2.53