You are viewing a single comment's thread from:

RE: Schrijversblok op de blokketting en hoe het lineair stemmen bevalt

in #nl7 years ago

Ik ben weer begonnen met posten vlak voor de laaste hard-fork en ik had werkelijk geen idee dat deze er aan zat te komen. Ik was dan ook enorm verrast toen ik zag dat mijn eigen stem eindelijk geld waar is geworden. Plus het effect op mijn eigen posts is ook ech zeer welkom.

Blijf het toch iedere keer raar vinden om in het Nederlands te schrijven. Ik schrijf en doe alles in Engels deze dagen en het blijkt dat ik echt moeite krijg met spelling :p

Sort:  

Ja, ik was er ook bijzonder aangenaam door verrast. Het maakt het allemaal nog leuker. Alleen even wennen aan het effect op de stemaccu.

In het Nederlands publiceren voelt inderdaad iets anders. Het is even wennen. :-) Maar leuk om ook dat te kunnen doen, zijn we toch mooi in het voordeel, als (minimaal) tweetaligen. ;-)

Inderdaad, alleen doe ik er nog een taal bij... Duits! :D

Ja die heb ik ook nog in het pakket. :-)
En Oaldamster plat vanzelf. =D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68515.51
ETH 3777.39
USDT 1.00
SBD 3.65