You are viewing a single comment's thread from:

RE: 80 Nederlands Sprekende Bloggers - Beste tip voor Nieuwe Steemians

in #nl7 years ago

Hey steemspoker ik post in het Engels maar ik ben Nederlands. Ik zou ook graag op de lijst willen als dat mogelijk is. Ik heb m'n comment upgevote in de hoop dat je mijn comment zult zien. Het artikel heb ik natuurlijk ook upgevote, waardeer het initiatief zeer, het zou leuk zijn als de Nederlandse community flink groeit:) Ik probeer onze community ook te pitchen bij vrienden maar tot heden nog met weinig succes :p

Sort:  

Hallo @playforpleasure
Ik ga je toevoegen, leuk dat je je meld.
Het is idd niet het gemakkelijkste om mensen te overtuigen van Steem.
Vriendelijke groet uit Zuid Limburg

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69345.70
ETH 3342.84
USDT 1.00
SBD 2.74