Zou iemand mij uit willen leggen hoe ik Steem Dollars om kan zetten naar steempower AUB ?

in #nl7 years ago


Hoi Steemers


Steemdollars.JPG
Ik zou graag binnenkort mijn Steemdollars om willen zetten naar Steem Power,
als dat verstandig is tenminste ?
Is het dat ?

Zo ja, hoe kan ik dat het beste doen.
Ik heb wel verschillende posten in het Engels gezien maar er zijn verschillen lijkt het.
Het lijkt me fijn om wat meer steem power te hebben want mijn upvote is nu bijna niks waard :)
Dan zou ik ook graag weten hoeveel steempower je krijgt voor bv. 1 steemdollar.

Genoeg vragen voor nu en ik wens jullie een fijne dag !

Sort:  

Je krijgt het wel onder de knie. Alles wat je vraagd kan gemakkelijk vanuit je account, speel er maar een beetje mee :-)

Okidokie @steempoker, ik ben een gamer dus dat bevalt me wel :)

Veel (zo niet al) jou vragen zijn hier beantwoord: https://steemit.com/faq.html
Kijk even onder het kopje "Economics"

Dank je @nickl ga ik daar snuffelen :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57709.05
ETH 3100.20
USDT 1.00
SBD 2.33