You are viewing a single comment's thread from:

RE: Vroeg wakker om te Pokeren - Winnaars 5e meme uitdaging - Sponsoren gezocht - What's next

in #nl7 years ago

Goeiemiddag @steemspoker :)

Ik denk dat je poker wedstrijd inmiddels voor bij is...ennuh ... hebbie gewonnuh ?

Proficiat @dibaco met de eerste prijs ! Hij was goed :)

Kei bedankt @steemspoker voor het organiseren van deze wedstrijd en de tweede prijs !
Normaal gesproken win ik nooit iets en nu hier op Steemit al 2 keer :)
Dat is gaaf om eens mee te maken :)

De prijzenpot van de meme challenge groter maken is niet nodig denk ik.
Wat wel kan helpen is je idee om het in het Engels te doen dan bereik je een grotere groep en misschien ook meer sponsors :)
Ik wil ook wel een keer mee sponseren, geen probleem :)
Alle beetjes helpen denk ik maar.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53991.35
ETH 2418.60
USDT 1.00
SBD 2.16