You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hallo Nederlandse Steemians, welkom!!

in #nl7 years ago

Heel tof. Ik ben ook blij dat ik Steem heb gevonden, voornamelijk omdat schrijven toch best wel redelijk vaak een eenzame aangelegenheid is, en ik hier al erg veel interessante mensen tegen ben gekomen die niet alleen hun hart op de goede plek hebben, maar ook heel inspirerend zijn in hun passie voor... ja, voor dingen die mij ook bezighouden: woorden, taal, filosofie, wat waardevol is in je leven.
Bedankt voor je inspirerende tekst. Wie weet schrijf ik mn volgende post heir wel in het Nederlands...

Sort:  

Waarom niet he! Wat ik van Discord begreep is dat jij inmiddels zelfs een uitgever hebt toch?? Dat zijn je teksten in ieder geval kwaliteit! Het is het proberen waard af en toe, even iets anders :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57941.45
ETH 2579.63
USDT 1.00
SBD 2.39