Will you believe this is Amsterdam?

in #nl7 years ago (edited)

Vanochtend dacht ik opeens, ik hóef natuurlijk helemaal niet te kiezen tussen Engels en Nederlands. Ik kan gewoon allebei doen, toch? Dus nu maar weer een stukje in het Nederlands, voor de afwisseling. Gisteren postte ik foto's van de Pride Parade, nu van de wandeling. Ik probeer elke dag een uur te wandelen en vanaf nu zal ik zorgen dat ik altijd mijn camera op zak heb. Dit is wat ik vandaag het fotograferen waard vond:

Park Frankendael:
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Ergens in een straat:
6.jpg

Park Darwin:
7.jpg

8.jpg

Ringvaart:
9.jpg

Sort:  

Active lifestyle, will blog about the parade in our city today as well.
Will go for a walk myself first

Good for you! I will read your post about the parade when I see it.

Mooie foto's! Geweldig stuk om te wandelen, is dat een park?

Thanks! Park Frankendael en Park Darwin. Ik zal het er even bij zetten!

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54640.80
ETH 2444.53
USDT 1.00
SBD 2.16