Gouden Uurtje ... speelkwartier.

in #nl7 years ago (edited)

Elke dag is er het moment, net voor de zon onder gaat, ook wel "het Gouden Uurtje" genoemd. In werkelijkheid duurt dit helemaal geen uur, maar is het een kwestie van een kwartiertje of zo. In de herfst is dit vaak nog mooier dan andere seizoenen. Ik houd van dit moment, en Rowan en Myla houden er ook van.

Zij waren zo leuk aan het spelen. Achter elkaar aan het rennen en ik kon niet anders dan dit moment voor eeuwig vastleggen. Het prachtige licht, en dan mijn twee honden zo intens aan het genieten. Dit maakt het voor mij weer helemaal duidelijk, "hier doe ik het voor!".

herfst 2011 rowan en myla florabella dusk.jpg

Sort:  

graag gedaan ik drop de daily vandaag nog

Wauw wat een machtige foto! Nog een bepaalde filter gebruikt of bewerking?

Dankjewel @coinjournaal, nee geen filter gebruikt. Ik heb in de bewerking de kleuren een beetje versterkt zodat het 'goud' meer naar voren kwam. Maar dat is zo'n beetje alles wat er aan gebeurd is. Het was echt zo'n moment uit duizenden.

wow wat prachtig vastgelegd ! En gaaf dat je in het daily report staat :-) well done!

Dankjewel @anouk.nox .. ja vind het ook heel gaaf. Heb er al vaker ingestaan ook. Ik mis jou nog daar! Het is mij ook gelukt dus moet jou toch ook kunnen lukken. Niet dat je het nodig hebt want je posts lopen hartstikke top, en dat is je gegund meid! Maar voor de gezelligheid is het wel leuk om erbij te komen toch? En hoe meer mensen je posts zien, en onder de aandacht kunnen brengen hoe beter het is voor jouw missie!

klopt zal een dezer dagen eens voor een NL post gaan zitten.. had even wat andere dingen te regelen afgelopen dagen. Top dat jij vast bent opgemerkt :-) zal eens even bijlezen, is er wat bij ingeschoten door de stress afgelopen dagen haha

Nou ik weet vanmorgen gewoon niet wat me overkomt. Ik had een blog die ik op yoors heb geschreven of de basis van fotografie vertaald het engels voor hier. En serieus, ik open Steemit en kijk even bij mijn blogs of er nog iets veranderd is. Gisteren avond toen ik ging slapen stond die blog op $3 of zo ... en vanmorgen, ik kijk, kan mijn ogen niet geloven. Ben zo happy ... Staat hij ineens boven de $100! Wat een gevoel geeft dat!

Haha gaaf is dat he! Ik snap je gevoel helemaal, ik had met die eerste succes blog van mij de paar dollar gezien als laatst, tot hij dus ineens op 169 dollar stond. Gaaf he! Overigens kreeg ik van de 200 dollar " maar " 77 nog wat in mijn account. Ik was even vergeten hoe de uitbetalingen zaten, dus had me iets rijker gerekend haha. Maar met de stand nu alsnog 400 usd aan steem dollars dus toch heel netjes he.. Echt super voor je dat je dit nu ook hebt gehad, overigens zal je de stand nog wel zien dalen waarschijnlijk, mijn blogs van 50 dollar van 1 week geleden (moet vandaag uitbetaald worden) en die van 3 dagen terug zijn intussen naar 40 en 44 gezakt .. nog niet helemaal uit hoe dat precies zit, aangezien de steem dollar wel omhoog gaat momenteel.. Moet ik nog uit zien te vissen eens, want is me niet duidelijk nu. But, congrats!!!! PROOST :)

Dat geloof ik zeker wel dat het nog wel zal dalen ook voor de payout ... maar toch, ben al helemaal happy! Ik had tot nu toe die over Pesten als hoogste op $21 ... ben er ook nog niet uit hoe het zit. Sterker nog, ik moet nog alles uitvinden wat dat betreft. Ik ben gewoon heel enthousiast begonnen met bloggen en had niks uitgezocht :D Maar eerst nog maar meer bloggen zo meteen ... ik heb nog een paar blogs meer over fotografie die ik in het engels om kan gaan zetten ;-) En foto's genoeg in mijn archief die er bij passen.

Go girl! Gelukkig hebben we beiden genoeg materiaal wat dat betreft.. Over leuke en minder leuke zaken ;-) Ik wil vandaag ook weer posten, al 3 dagen geleden nl :-)

Ik had het gemerkt, maar ja, als je zo in de stress schiet omdat de zaken toch weer niet geregeld zijn zoals beloofd ... dan snap ik ook dat het even niet wil. Gelukkig nu toch weer redelijk opgelost, maar wat zal jij blij zijn als je straks eindelijk in dat appartementje zit en die adreskaart hebt.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54681.92
ETH 2286.50
USDT 1.00
SBD 2.29