You are viewing a single comment's thread from:

RE: 50 Nederlanders tot nu toe - Hoe Steem ik, hoe Steem jij?

in #nl7 years ago

Mooi mooi, bedankt voor die extra tips. Bittrex zit ik sinds april op. Na een tip om STEEM in te slaan ook maar een account aan gemaakt! Zijn er nog meer handelaren hier? Daar zou ik wel meer tips en trix over willen.

Sort:  

Best trading tip is:

sell high buy low

Ken jij @marketreport ? Gregory Mannarino; amerikaan, kan ik je aanbevelen om te volgen.

Volg ik nu ook. Bedankt!

Volg ik ook al een tijdje. Hij adviseert om zilver te kopen. Heb twee weken geleden 1 Bitcoin verkocht en omgewisseld voor zilveren munten.

Denk dat iedereen hier wel wat handelt. Maar zoals spoker al zei. Koop rood/laag en verkoop groen/hoog.

Ik heb ook een Bittrex account. @Steemspoker gaf je het beste advies dat je je maar kan wensen :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67200.37
ETH 3331.98
USDT 1.00
SBD 2.77