Over schooiers en eieren

in #nl7 years ago

Vrienden het is toch wat, nog geen 10 dagen in de job en hij is nu al ontslagen: Anthony Scaramucci. En niet alleen dat, zijn (tweede) vrouw heeft hem verlaten, zijn oude school (Havard University) heeft hem per ongeluk dood verklaard en de president van zijn land reageerde op zijn ontslag met 'het is een mooie zonnige dag in het Witte Huis'.

Maar niet getreurd Mootch, zie het maar zo: je bent single, alle tijd van de wereld want je hebt toch geen baan meer, ruim 80 miljoen dollar op de bank en je hebt zo'n stoere spiegelzonnebril dus het komt echt allemaal wel goed.

Als ik later groot ben dan koop ik ook zo'n spiegelzonnebril, wel op sterkte natuurlijk, een hele grote pot met haargell en noem ik mezelf 'The Gabb'.

Mochten Rutte en Ascher er weer eens niet uitkomen dan stap ik naar voren, zwaai zwoel die spiegelzonnebril van me neus af, verbreek de stilte die daardoor ongetwijfeld valt met mijn diepe stem en zeg..:'I am here... To bridge the Gabb'.

Wedden dat ik binnen 10 dagen er ook uit lig?

image

En nu we toch aan het wedden zijn, heb ik er nog eentje voor je. Zoals je niet zal ontgaan zijn, zijn niet alle eieren vandaag de dag even gezond. Sterker nog als ik sommige Twitter berichten mag geloven zijn er een aantal, waardoor je een verschrikkelijke dood zal sterven, alleen al door ernaar te kijken.

Nou betreft het niet alle eieren, maar de eieren met de code X-NL-40155XX. Anyway wedden dat er Sjonnie's en Anita's zijn die bij de supermarkt niet snappen dat die 'X' voor elk willekeurig ander cijfer kan staan.....

Ach ga me er niet al te druk over maken, Darwin moet nou eenmaal ook zijn ding doen, nee ik ga eens kijken of aliexpress spiegelzonnebrillen op sterkte verkoopt :)
Maak er een mooie Dinsdag van!

Carpe die 'soms kan je beter biologische eieren voor je geld kiezen' Diem.
image
image

Sort:  

Mag die geinige dagelijkse up- and review van je wel.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54640.80
ETH 2444.53
USDT 1.00
SBD 2.16