Facebook en vergeetachtigheid

in #nl7 years ago

Zeg, scroll jij ook wel eens door de timeline van facebook heen? Best leuk om te doen he!

Ik was dus laatst aan het bekijken wat ik de afgelopen paar jaar allemaal heb gedaan, toen ik mij plots iets realiseerde! Dit kan je later ook doen!

Stel we zijn allemaal een stuk ouder, bejaard en met name dement, terwijl we ons dan collectief afvragen of we gisteren nou wel of geen griesmeelpap hebben gehad, scroll ik zo mijn timeline door en kan je precies vertellen wat ik allemaal heb uitgespookt. En soms zelfs in full HD.

image

Ja vrienden, Facebook gaat de hele dementie-ervaring volledig en revolutionair veranderen! Van schommelstoel en breinaalden naar touchscreen en omhoog swipen.

image

Ben daarom ook heel erg blij dat inloggen tegenwoordig gewoon met je vingerprint kan. Want ja, zal je net zien dat je je password vergeet, zijn we weer terug bij af en zo'n schommelstoel is niet mijn ding om over breinaalden maar te zwijgen :p

image

Maak er een mooie memorabele zondag van!

Carpe die '..... nou had ik hier toch wat leuks voor verzonnen..... hmmm... 🤔' Diem!

Sort:  

Thank you for sharing with us! I hope you enjoy the upvote!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 63773.27
ETH 2738.52
USDT 1.00
SBD 2.59