Concert wijsheden

in #nl7 years ago

Gisteren Hartje Ginneken was goed te doen, erg gezellig en een gave line-up. Met name 'This is beethoven' mag van mij volgend jaar erin gehouden worden!

image

Je zou het niet denken, maar op zo'n event leer je best een hoop. Wist je bijvoorbeeld dat crowd-controle​ professionals veel liever voor een pizza gaan dan voor friet?

Of dat de openingszin 'zeg beauty mag ik jouw brains zijn' alleen zin heeft als je ad rem kan antwoorden op de vraag: 'Zeg je nou dat ik dom ben?'.......

Maar ook, dat je het beste nog kan slapen met een tennisbal op je rug geplakt? Dat schijnt echt beter te zijn, dan op je rug te slapen.

Anyway het is allemaal achter de rug, vandaag lekker mijn dagje door brengen met Sarah Debian.

image

Maak er een mooie zondag van vrienden, ik draai me nog een keertje om.

Carpe die 'niets moet en alles mag' Diem!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 63773.27
ETH 2738.52
USDT 1.00
SBD 2.59