You are viewing a single comment's thread from:

RE: Splitsing dag.

in #nl7 years ago

Afgelopen nacht BCC op 0,198 zien staan, wilde verkopen, dook ie weer wat naar beneden. Toen bedacht, ik ge slapen en ik zie morgen ochtend wel. Dus vanochtend om 7uur weer rond 0,19 en verkooporder geplaatst. Kom ik rond 15uur terug thuis, zie ik 0,4+ op de borden! WOW! Meen dat er nog geen BCC transfers gedaan kunnen worden uit Bittrex, maar misschien ook wel. Anyway, zie ook grote verschillen op de verschillende exchanges, zou eigenlijk geld moeten rond gaan pompen om zo nog wat extra centjes te verdienen aan die BCC, maar toch maar niet :)

Sort:  

Ja, het is nogal een bizar gebeuren op dit moment. Kan er werkelijk nog geen touw aan vastknopen. De Bitcoin Cash zijn ook nog niet in bevestigd in mijn CoinOmi wallet.

Ben erg benieuwd hoe dit verder gaat. Altijd weer iets te beleven met die cryptos. :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55515.17
ETH 2501.35
USDT 1.00
SBD 2.30