You are viewing a single comment's thread from:

RE: Een weekje op Nederlanders stemmen, het zijn er 70 tot nu toe!

in #nl7 years ago

Mooi lijstje steemspoker, ben benieuwd hoeveel er volgende week zijn.
Groet Dibaco

Sort:  

Dankje, we moeten de 100 wel kunnen halen denk ik :-)

We gaan ervoor "The100" en op naar "The 4400" en dan een feestje whahaha

Ik zie het voor me....
Dat zal een paar maanden gaan duren maar ik zie wel een idee in me opkomen, ik kom er later op terug :-)

We houden contact ik ben altijd wel in voor iets geks.

Gekkie :-)

Okay jij mag het feestje organiseren.
Ik zat eerder te denken aan een idee om zoveel Nederlandstalige bij elkaar te brengen.

Wie weet eerst Nederland op de kaart zetten inderdaad.

Ik moet je zeggen dat het Nederlandse Rood-Wit-Blauw, maar zeker ook de Titel van de blog in het Nederlands, werkelijk werkt als een magneet (voor mij althans wel). Dus ik denk dat als er iedere dag (minimaal) 1 á 2 Nederlandstalige blogs worden geplaatst (en geResteemd) we vanzelf ook de aandacht van de "slapers" en de "af en toe eens kijken" gaan trekken. En dat er binnen no-time (sorry ff engels, haha) een grote groep "kaaskoppuh" zich bij de clan gaat voegen.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68228.03
ETH 2645.06
USDT 1.00
SBD 2.69