You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nieuwe lijst van Nederlandstalige bloggers - Meme uitdaging - Op zoek naar sponsoren - #nl tag

in #nl7 years ago

Leuk om jullie allemaal bij elkaar te zien hier. Ik ben ook een Nederlandse blogger. Maar... Ik blog wel in het Engels. Of... zal ik het ook in het Nederlands gaan doen? In welke taal dan ook een beetje support van je landgenoten is altijd fijn hier in de grote steemit oceaan.

Sort:  

Hoi Hoi, veel succes met hetgeen je doet :-) Er zijn zo'n 50 redelijk actieve NL bloggers hier :-)

Dank je wel Steemspoker! Ben je zelf ook een blogger? Ik zal eens kijken.
Wat werkt beter denk je Nederlands of Engelstalig bloggen?

Oh ja, en mag ik op de lijst?

Dank je wel Steemspoker ! Ben je zelf ook een blogger? Ik zal eens kijken.
Wat werkt beter denk je Nederlands of Engelstalig bloggen?

Ik ben een wanne-bee blogger maar ik kan er niks van :-)

Hoe zo wanne be? Je doet het toch? :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 55825.83
ETH 2516.08
USDT 1.00
SBD 2.28