You are viewing a single comment's thread from:

RE: Islam maakt kinderen onbetrouwbaar en gevaarlijk

in #nl6 years ago (edited)

Je geeft als reden “het is niet aan álle moslims gevraagd”. Heb ik nieuws voor je: geen enkel onderzoek wordt aan iedereen binnen een groep voorgelegd. Je gelooft dus geen enkel onderzoek.

Nogmaals, ik begrijp je spastische reactie prima. Veel mensen kunnen de realiteit van het gevaar vanuit islam niet aan. Het tast hun wereldbeeld aan en maakt angstig. Om daarmee om te kunnen gaan, moet je sterk zijn. En dat zijn veel mensen nu eenmaal niet.

Blijf islam maar verdedigen, ook jij zal met de gevolgen geconfronteerd worden, vroeg of laat, en dan zal je nog eens aan me denken.

Sort:  

true was niet mij beste argument. Wil ik meteen toegeven.

Maar dat maakt dat zogenaamde wetenschappelijk onderzoek, wat in feite een telefonische enquette was niet geloofwaardiger.

Ik sluit me aan bij @be-free misschien kan je op hem ingaan? Je lijkt mij liever te beledigen en dan houdt het voor mij op.

Peace

Jij sluit je aan bij een conspiracy-gekkie. You rest my case then.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67241.02
ETH 3727.25
USDT 1.00
SBD 3.77