Voor Nederlanders; volg mij en verdien ;-)steemCreated with Sketch.

in #nl7 years ago

Dit moet toch alle Nederlanders aanspreken;

ik wil sneller groeien en Steemit mijn voornaamste bron van inkomsten maken. Daarvoor heb je oftewel veel upvotes nodig van minnows, of 1 100% upvote van een whale.

Dat laatste is niet makkelijk, dus gaan we het eerste proberen.

Ik ga het volgende doen; zodra ik 500 followers heb, verdeel ik de helft van de Steem Dollars die ik op dat moment heb onder al deze volgers.
Momenteel heb ik 447 volgers en $5.255 Steem Dollars.

Als je mij nog niet volgt dan zou ik aanraden dat snel te doen, zodra ik de 500 haal ga ik uitdelen.

En om het nog leuker te maken kan je ook op (oudere) posts van mij stemmen, daarmee wordt het aantal Steem Dollars ook nog eens verhoogd.


footer.gif

Sort:  

500 volgers moeten 5.2 dollar gaan delen? Of je bedoelt 5 duizend?

Met vijf dollar zouden we 0.01 cent krijgen:)

bijna een zogenaamde "sigaar uit eigen doos" ...

Ik weet dat het niet veel is, maar 5000 heb ik (nog) niet. Maar je hoeft er verder niets voor te doen behalve mij te volgen, en het kost je zelf niets. En als iedereen meer upvote komt er ook meer beschikbaar.

Moet ergens beginnen toch. Ben benieuwd blijkbaar volgde ik je al. Dus we gaan het zien :)

Succes

@Markush

@blevley Een inkomen halen uit steemit..ik hoop voor jou dat dit lukt. Dat zou betekenen dat het ook voor ons is weggelegd😉. Laat je ons (mij) wel weten of het gelukt is en hoe? Een inkomen hoeft voor mij niet direct maar wat centjes om de dierenarts te betalen zou mooi meegenomen zijn. Ik wens jouw heel veel succes met het behalen van je doel!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61320.84
ETH 2394.93
USDT 1.00
SBD 2.56