Treu about my self

in #nl7 years ago

Ik heb toen mijn tafelblad laten blanke lakken in Haarlem autoschade Schouten! Het was tevens mijn alle eerste bedrijf waar ik vroeger werkte. Hele fijne tijd was dat.

aviary-image-1494007718864.jpeg

Zoals je ziet zie je in het haar verwerkt allemaal symbolen !
En ga van iedere symbolen uitleg geven wat het voor mij berekend.
Eigenlijk is het een story over mij zelf.

Eigenlijk is het voor het eerst dat ik dat doe!.
Dat ik open ben met de betekenissen
Omdat velen betekenissen niet leuk zijn, maar zo is het leven.

Maar wij zijn iedere elkaars leermeester en je bent echte leermeester als je van je leerling leert.
Dus ik neem jullie mee in mijn wereld , een wereld van vooruitgang .
Niet op materialistische manier , maar je innerlijke .
Persoon wie je werkelijk bent.
En geen schapen van de maatschappij !

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57908.48
ETH 2913.17
USDT 1.00
SBD 3.61