Neću puno govoriti, ali ću reći

in #njsbd2 years ago

Na vrijeme ste obavili posao i poklonili svojoj majci frižider. Zapravo, frižider je proizvod koji bi sada svi trebali imati.

Pogotovo dolazi Bajram. Upotreba frižidera je mnogo više u Kurban-bajramu. Ljudi sada žrtvuju krave na Bajram, a zatim stavljaju meso u frižider.

Nadam se da je tvoja majka veoma srećna što ima ovaj frižider jer ona veoma dobro zna koliki je značaj frižidera u ovom trenutku. Frižider je bio savršena cena po kojoj ste ga kupili. Walton frižideri su dobri. Kupio sam frižider pre 8 godina. Božjom milošću još nema problema.

Možda ste uzeli frižider na rate, mada morate da ga održavate neko vreme i plaćate novac, ali velika je stvar što ste ispunili mamin hobi.

Boja frižidera koji ste kupili je iste boje frižider u mojoj kući. I ja sam kupio frižider iste boje prije 8 godina, tako da se podrazumijeva da se vama i meni sviđa ista boja.

Ali bilo bi bolje da ste spomenuli konfiguraciju frižidera, kao što je to koliko je kompaktan, koliko inča, veličina, ovo bi bilo bolje. njihovu zemlju.

Neću puno govoriti, ali ću reći da je vaša majka veoma srećna što ste dobili poklon. U stvari, svaki dječak treba da usreći svoju majku.

Drago mi je što kupujete.

ugodan dan

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60308.44
ETH 2640.77
USDT 1.00
SBD 2.54