You are viewing a single comment's thread from:RE: New Steem or Whack a Mole? : 다운보팅 트레일의 현재 상황View the full contextzzings (80)in #newsteem • 7 years ago 다운보팅때문에 스팀 떠나고싶네요. 곧 정말 떠나게 될지도 모르겠습니다.