Don't be good eating

in #news7 years ago

စုိက္ပ်ိဳးလုိ႕.....မသင့္တဲ့....
အပင္ေတြထဲမွာ......
အလြမ္းပင္နဲ႕.....သံေယာဇဥ္ပင္က.....
ထိပ္ဆုံးကပါတယ္......
.
.
အသီးပြင့္ေတြ......မရင့္မွည့္ပါရေစနဲ႕

Sort:  

မွတ္သားစရာပါပဲ ဆုေတာင္းျပည့္ပါေစ :-)

15ခုေျမာက္ကိုမန့္ ခဲ႕ ပီ အတူတူပဲ တစ္ေယာက္တည္း :D

've Follow, Upvotes. Interesting post. I like, multiply the article and expand it again. Spirit and keep working. Follow me @thihatun007

အသီးေတြေတာ့မွည့္ပါေစဗ်ာ စားလို႕ရတာေပါ့ :P

've Follow, Upvotes. Interesting post. I like, multiply the article and expand it again. Spirit and keep working. Follow me @thihatun

've Follow, Upvotes. Interesting post. I like, multiply the article and expand it again. Spirit and keep working. Follow me @thihatun

Vote+follow ခဲ့သည္​

အားေပးခဲ႔တယ္ေနာ္

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 59060.44
ETH 2608.94
USDT 1.00
SBD 2.43