You are viewing a single comment's thread from:

RE: перший кріптовалютний гаманець з функціями онлайн-банкінгу PrivatCoins. /Next month, Ukraine first crypto-currency purse with the functions of online banking PrivatCoins.

in #news7 years ago

Давно очікую на подібну банкінгову систему. Однако мені не подобається те, що кошти знаходяться на рахунках компанії. Це дещо не відповідає ідеології криптовалют. Правільніше було б, якби я надавав компанії адресу гаманця і регулював залишки на ньому. А банкінгова компанія брала би на себе послуги з конвертації, обслуговування картки, платіжні онлайн-сервіси тощо. Мені спокійніше коли мої кошти знаходяться у мене. Для того криптовалюти і створювались - щоб мати більше свободи і менше залежати від великих організацій (як державних, так і комерційних).

Sort:  

Погоджуюсь е таке діло... дякую за змістовний коментар

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63749.66
ETH 3419.02
USDT 1.00
SBD 2.48