Mobil Madencilik

in #news6 years ago

Kripto para medenciliği masraflı olduğu kadar bir okadarda donanım gerektiren iştir ve artık zaman geçtikcede kazmak zordur.Bide mobil madencilik son zamanlarda duyulmaya başlandı.

Tabi mobil madencilik olarak çıkan programlar sadece telefonunuza zarar vermekten başka birşey değil olarak yorumlamaktadır yetkililer yani size bir yararı olmadığı gibi zararıda çok o yüzden yetkililer mobil madencilikten uzak durulması gerektiğini belirtti.

Sort:  

Biraz araştırmıştım bilgi veriyim. 24 saat çalışmayla 1 etn veriyor. 1 etn yarım dolar bile değil. Telefonu yormak bir tarafa elektrik parasını bile karşılamıyor. Ayrıca bir çok hack haberi okudum electroneumla ilgili. Tam güvenli mi? Şüpheli!! Kimse bulaşmasın. Tecrübe edildi..

Yanlışınız var @turkauthor
24 saatte 10 ETN veriyor..
Ben şahsen kullanıyorum..Bir sıkıntı yaşamadım ancak araştırmıştım..Ekip hakkında cok olumlu yorumlarda okudum..Ödemeler için çok fazla çaba sarfeden bir ekip olduğunu da..

Anladım teşekkürler. Demekki geliştirmişler sistemi. Proje güzel ama bir kaç hack haberi filan okudum. Cryptopia hack olayı etnleri etkiledi gibi haberlerde vardı. Tek bu borsada işlem görürken. Sonra soğudum tabi. Neyse umarım güzel işler yapılır...

Ben tesekkur ederim..suanki mobil katilim 100k civarinda. Bakarsiniz hakli cikarsiniz yine de tedbirli olmak lazim.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61896.22
ETH 2413.79
USDT 1.00
SBD 2.66