You are viewing a single comment's thread from:

RE: 8. Bölüm - Teknoloji Ağırlıklı Gelişmeler Derlemesi

in #news7 years ago

yorumlarıma neden (-) verdin anlamış değilim
bir postun yorum alması o yorumun beğenilmesi bile hem post sahibine hem yorumcuya kazandırır. bunu bilip bilmediğini bilmiyorum ama canın sağolsun

Sort:  

Bir gönderiyi oylamaya karar vermeden önce kalitesine bakmanda yarar var.
Etiketlerimden birini ise konuyla alakasız bir şeyle değiştirmeyi uygun görmüyorum.

ben sana sadece biraz yararım olmasını istediğim için bir tavsiyede bulundum. karar senin. burada kimse paylaşımları okuyup beğenmiyor herkez paylaşımının beğenilmesi derdinde millet botlara para verip kendini beğendirtiyor ama bazı tag lar var ki onları kullanırsan otomatik botları gelip beğeniyor sadece onu anlatmak istedim.

bu akşam 2 gönderi paylaştım kaç kişi beğendi . kimse kalitesiz mi bak karar ver. beğen yada beğenme demiyorum bir de görenlerin sayısına bak. millet beğenmeye korkuyor . bu işte en uyumlu italyanlar. birbirlerinin paylaşımını ne olursa olsun beğeniyorlar .

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63026.81
ETH 3462.43
USDT 1.00
SBD 2.51