HEEL VEEL #STOOMAFBLAZEN IN @ALLDUTCH

in #news6 years ago

2A3F92C0-CBEC-4BD8-B911-FB890CD38418.jpeg

A4A6B875-7F95-44BA-AAB3-579013E9FC82.jpeg

Wat een doorbraak, de verdachte van de moord op Nicky Verstappen is bekend. Hij is hierboven te zien in een you tube filmpje maar op de vlucht / als vermist opgegeven door familie. Die grootscheepse DNA actie is dus gelukt. Er waren toch genoeg deelnemers. Al worden er nog meer mannen opgeroepen om deel te nemen.

En waarom niet HET ZAL JOUW KIND ZIJN!!!

MAAR wat jammer dat dit nieuws niet 6 weken eerder naar buiten kon / mocht komen!
De verdachte is op de vlucht, zit waarschijnlijk in Frankrijk. Daar gingen deze zomer ongeveer 10 miljoen Nederlanders naar toe op vakantie ( 1 op de 5 ) dan hadden heeeel veel mensen naar deze man kunnen uitkijken!

Sorry maar #STOOMAFBLAZEN en #ALLDUTCH vrienden wat zeggen jullie ervan?

Lover of Life and L❤️ve in General - @brittandjosie

bri klein.png

BBE1320B-97B5-4BBC-A395-80CC40AC6450.jpeg


I fully support
@s3rg3, who is witness with his developer group @blockbrothers for the Steem blockchain. If you want to support them, they would appreciate your vote here.

They build Steemify, a notification app for your Steemit account for iOS.
Get it Here:


Member off the #alldutch #steemitmamas #smartmediagroup on Discord
COME AND JOIN !

Sort:  

@brittandjosie je wens geen enkele ouder zo een verhaal toe, al vraag ik me soms af hoe veilig is die dna test en bewijs, uiteindelijk kan het nog steeds een verwante zijn zolang ze zijn dna niet hebben, groetjes

@jackjohanneshemp Ja dat klopt ik heb net dat stuk gelezen dat @markush ingevoegd heeft en dat voorbeeld wat erin staat van Max is inderdaad een dilemma je kunt ook in aanraking zijn geweest maar niet de dader. Volgens mij Mar ik heb hier de krant maar twee keer gelezen heeft minister Grapperhouse nu kamervragen gesteld over afname bij DNA en is de discussie weer langzaam op gaan aan het komen. Maar de strekking van #stoomafblazen was meer dat ik niet begreep waarom die openheid van daderprofiel niet eerder naar buiten is gebracht ! Er hadden veel mensen kunnen meezoeken . Bedankt voor je comment !
Oh en het percentage was fout in mijn stukje

Volgens mij was het 100 procent match anders zouden ze hem ook niet met naam en toenaam noemen in de krant.

@markush bedankt voor de link en de info, groeten

@jackjohanneshemp

je/u😎 hebt helemaal gelijk. Zag net 1 en ander op Youtube, en zo duidelijk is dat dna verhaal in deze zaak niet. Ben nu wel benieuwd naar hoe en wat.

Groeten terug.

Rule No. 1: Never lose money. Rule No. 2: Never forget rule No.1

I never loose it its stuck on the bag maar dit Is geen humor maar een moordzaak van Nicky Verstappen das geen humor!!

10 miljoen Nederlandse die op vakantie gaan naar Frankrijk klinkt als een invasie (zou hier dan wel erg rustig worden ;)), maar het had zeker kunnen helpen als Nederlanders mee konden zoeken.

10 miljoen kwam van google gegevens uit 2016. Ik weet niet of het klopt voor deze zomer.
Maar laten we uitgaan van 1 op de 30 Nederlanders die door Frankrijk of naar Frankrijk reizen in de vakantie periode dan hadden dat heel veel ogen geweest die justitie hadden kunnen helpen ! Vreselijk jammer Eric fijne dag ThAnx for replying

" Daar gingen deze zomer ongeveer 10 miljoen Nederlanders naar toe op vakantie ( 1 op de 5 )

1 op de 5? zou dat niet betekenen dat er 50 miljoen Nederlanders in totaal zijn?

Maar goed laten hopen dat ze em snel pakken.

Ik denk dat ik in mijn stoomafblazem de verkeerde cijfers heb ingetypt, mijn excuus maar snap je mij verbazing dat er veel mensen mee hadden kunnen uitkijken naar deze man.

No problem ik maak nog veel meer fouten. :)

Maar true hadden inderdaad veel mensen naar hem uit kunnen kijken.

Ik begrijp ergens dat ze het stil hielden maar waarom zo lang.. idd die man is nu gevlogen.. of komt er al mee weg door zichzelf van t leven te beroven ipv terecht te staan.. Want hij is een lafaard.. mensen die kinderen zoiets aan doen hebben toch geen gevoel van empathie .. heel erg. hebben de ouders een naam en is de gek gevlogen :( hoop dat ze hem toch levend vinden!

Ik heb maar twee keer de krant gelezen maar zoals ik het begrijp was hij al twee keer eerder in beeld en er stond een interview in met die moeder nou dan draait mijn maag zich om! Hoop dat gerechtigheid uiteindelijk mogelijk is

ja mee eens.. echt heel erg dit soort dingen

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67576.09
ETH 3762.34
USDT 1.00
SBD 3.72