Spoób na szybkie wytrzeźwienie.

in #new6 years ago

Witajcie, dzisiaj miałem coś ważnego do załatwienia w urzędzie. Ale przypomniało mi się to dopiero wczoraj wieczorem gdy byłem już po 5 piwach. Wiadomo piłkarska środa Liga Mistrzów Bayern - Real, kumple, alkohol, zabawa. No i po meczu zaglądam w kalendarz i przeżyłem szok. O 9 rano muszę być trzeźwy w jednym z urzędów. Co tu robić? Jak szybko wytrzeźwieć aby jutro rano móc wsiąść w auto i jako tako wyglądać przed urzędasami. No i przypomniały mi się różne sposoby (coś tam dziadek wspominał jak w wojsku robili, coś koledzy opowiadali, itd.). O dziwo to co zastosowałem pomogło!!!
Kiedy-kac-najbardziej-doskwiera-Fotolia_70433027_S.jpg

  • pierwsze co zrobiłem to poszedłem do WC i wszystko co miałem w żołądku zwymiotowałem.
  • później przypomniało mi się jak dziadek mi opowiadał że w wojsku pili w takiej sytuacji szklankę octu z cukrem. Zrobiłem tak.
  • następnie wypiłem 5 szklanek wody, aby wypłukać z organizmu resztki alkoholu
  • wziąłem zimny prysznic
  • przed snem wypiłem kilka szklanek soku pomarańczowego
  • rano jak wstałem trochę ćwiczyłem
  • znowu zimny prysznic
  • wypiłem 2 szklanki wody
  • zjadłem śniadanie (proteiny i węglowodany)

Po tych zabiegach, jak nowonarodzony mogłem śmiało wsiąść w samochód i ruszyć na spotkanie.

PS. Sposób działa, ale nie chcę już go zastosować nigdy więcej :)

Sort:  

O sposobie z octem i cukrem nie słyszałem. Ja staram się zawsze po wypiciu większej ilości alkoholu, wlać w siebie jak najwięcej wody z cytryną. Nawet w nocy, gdy się budzę, to mam ją przy łóżku i popijam.

Zwymiotowanie wszystkiego zapewne jest bardzo skuteczne, ale ja zawsze tego unikam. Mam za to znajomego, który nawet w trakcie większego picia lubi sobie tak "oczyścić organizm"...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 64401.24
ETH 2782.30
USDT 1.00
SBD 2.65