Festaften på Nesoddtunet sykehjem


Denne hyggelige invitasjonen fra virksomhetsleder Sølvi Bruflat ved Nesoddtunet sykehjem, kom inn på min e-post:
«Jeg ønsker å invitere deg til festaften med skrei og tilbehør, enten 10. eller 12. februar kl.17. Da dekker vi opp til fest i kantinen med hvite duker, underholdning og noe godt i glasset. Pasientene får invitere med seg en pårørende eller venn til en helaften, der lederteamet på sykehjemmet er servitører for kvelden. Dette gjør vi to ganger i året. I desember serverer vi lutefisk og i februar er det skrei. I tillegg har vi sommerfest i juni, og fårikålfest i september.»

En invitasjon jeg, som skribent i Nesoddposten, selvfølgelig takker ja til. Valget av den personen jeg tar med meg er like selvfølgelig. Det er Reidar Gunder, født i 1923. En tidligere skribent i Nesoddposten, som nå er pasient på Nesoddtunet. Før middagen tar vi en prat på rommet hans. Der det er hengt opp noen fine malerier, og ligger flere bøker til lesing.

-Det


Posted from my blog with SteemPress : https://www.nesoddposten.no/2020/03/01/festaften-pa-nesoddtunet-sykehjem/

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59131.70
ETH 2599.11
USDT 1.00
SBD 2.40