Historia e një burri që e do gruan e tij

in #nervor7 years ago (edited)

Kjo është një histori e një bashkëshorti të dashur me gruan e tij. Pas një burri që është shumë i dashuruar me gruan e tij, burri është i kujdesshëm në sjelljen e gruas së tij, duke folur plot me butësi dhe dashuri, të gjitha dëshirat e gruas së tij të mbushur me dashuri. Por në familje ka diçka pak të çuditshme, kur burri i tha A, atëherë gruaja u përgjigj B, kur burri tha B gruaja tha A. lindë burrin dyshon gruan e tij se gruaja e tij ka një çrregullim veshi.

Me një fillim nervor, burri ishte i hutuar të kërkonte gruan e tij për të trajtuar frikën e mjekut, të frikësuar nga keqkuptimet dhe të frikësoheshin për të lënduar gruan e tij. ditë pas dite kaloi pa asnjë ndryshim, derisa burri vendosi të shkonte vetë te mjeku pa e çuar gruan e tij.Arroje në zyrën e mjekut të ENT. Burri u ul nga tavolina e mjekut siç tha ai: "Zotëri, unë jam këtu për t'u këshilluar, së fundmi humbja e dëgjimit të gruas sime, por ai nuk mund të vijë këtu, sepse kam frikë se do të zemërohet më vonë, mund të më japësh një ilaç, më lejoni të blej më vonë. "Mjeku pyeti:" Cila është gjendja aktuale e gruas së babait? " Burri u përgjigj: "Kur shihet nga jashtë duket të jetë mirë.
"" A vjen gjaku nga veshët e tij? "Pyeti doktori:" Zotëri i baseball "u përgjigj burrin." Nëse gruaja e babait të një aksidenti të ri apo të sëmurë para? "Vazhdoi doktori. burri.

mjeku arriti në përfundimin: "Zotëri keq, unë mund të diagnostikoj nëse ju sjellë gruan tuaj këtu, më lejoni të kontrolloj në person." Burri filloi të hutuar dhe tha: "Oh jo, është e pamundur, zotëri, mund të mjeku vetëm të më jepni disa ilaçet për një lloj sëmundjeje, pa patur nevojë të kontrollojnë gruan time drejtpërdrejt? "Doktor Pupi pohoi:" Unë munotand të jap mjekësi nëse e dini se çfarë sëmundjeje, "Burri shtoi konfuzion, duke kërkuar ide të mëtejshme tha:" a mund ta kontrolloj vetë bashkëshortja për të siguruar se ai kishte veshur dhimbje se çfarë lloji, më lejoni të praktikoj në shtëpi më vonë. "Mjeku fillon të mendojë dhe të japë një zgjidhje të thjeshtë dhe i sahpjegon burrit:" Epo, shpjegoj si më poshtë se si ta kontrollosh. duke thirrur gruan tuaj nga një distancë prej 10 metrash, nëse nuk dëgjoni, shkoni 1 metër dhe thirrni nga një distancë prej 9 metrash, nëse ende nuk dëgjoni paraprakishtin, vazhdoni t'i afroheni bashkëshortes tuaj duke e quajtur njëri përpara 1 metër.

Dhe nëse gruaja juaj dëgjon vetëm një metër larg do të thotë se gruaja jote me të vërtetë ka dhimbje veshi. "" Mirë, zotëri, së shpejti do të praktikoj në shtëpi ", tha burri ndërsa nxitoi të largohej nga dhoma e mjekut.

Kur mbërriti në shtëpi, burri isihate taduke pritur për momentin e duhur për të praktikuar atë që kishte treguar doktori. frika e lëndimit të saj nga ajo. Derisa erdhi në mëngjes pas mëngjesit, burri filloi praktikimin. Ai filloi të thërrasë nga një distancë prej 10 metrash: "ma ... mama ..". thirrni burrin me butësi. por nuk ka përgjigje. 1 metër përpara iu afrua gruas së tij: "ma .. mama ....". ende nuk ka përgjigje se burri vazhdon të avancojë 1 metër për të qëndruar në një distancë prej 2 metrash: "maa .. mama ..." Asgjë, ende nuk ka përgjigje nga goja e saj.Në dëshpërim burri përparuar në një distancë prej 1 metër me gruan e tij : "maa ... mama ...". pastaj nga një distancë prej 1 metrash u dëgjuan përgjigja nga gruaja me një tingëllim paksa të zemëruar: "çfarë dreqin .. nga mamaja tashmë u përgjigj" poma atappa .. ya pa .. " !! ... Menjëherë erdhi djersa e ftohtë nga pëllëmbi i dorës së bashkëshortit të tij, ai e kuptoi se nuk ishte gruaja e tij as veshka. Tani ai e di se veshët e tij duhet të shqyrtohen.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64294.06
ETH 3427.66
USDT 1.00
SBD 2.59