NEO = ETH+BTC de baas - mijn visie en voorspelling voor het NEO imperium

in #neo6 years ago (edited)

Op verzoek van oa mijn twittervolgers dit artikel. Daarnaast ben ik ook benieuwd naar meningen van derden.

In mei en juni 2017 kocht ik mijn eerste ANTshares. Eigenlijk omdat het project toen al mijn aandacht trok en ik snel een groeiende, bedreven community zag en een zeer betrokken, en open, dev team.
Toen ANTshares kwam met de rebranding naar NEO (volgens hen zelf omdat er al bedrijven in Azie waren met dezelfde naam) was ik al lang blij. Een logo voor een serieuze cryptocoin met een mier is hetzelfde als donald duck op een dollar biljet in mijn ogen.
Een gouden zet omdat Neo daarmee in zich 1 keer in de kijker speelde bij veel investeerders in het westen. Social media was ineens vol berichtgeving over NEO en toen ik er meer en meer bij kocht spoot ook de koers omhoog.
NEO werd al snel de ETHerium van Azie genoemd en het team had een perfecte koers uitgestippeld om zichzelf continu te presenteren en ook zochten ze samenwerkingsverbanden met grote bedrijven in voornamelijk Azie.

Ik zag Neo rond december al als een van de belangrijkste cryptocoins in mijn portefeuille ondanks dat ik best al wel een flinke stapel had verkocht op 25 en 50 $ .
In mijn artikel op steemit en reddit van half december waarin ik een terugblik gaf op Q4 en een vooruitblik op 2018 schreef ik over NEO (toen op 47,-):

“ NEO – als China zijn ban op heft exploderen coins als bv NEO. Maar zelfs als dat niet gebeurd zie ik NEO een enorme groei doormaken in 2018. De coin is niet echt decentraal (UCIA)en dat is een risico maar ik verwacht dat het de etherium van het oosten gaat worden. Als de Chinezen eenmaal in gaan dan gaan ze ook zwaar in en dan verbleekt de marktcap van bv etherium bij wat er met NEO gaat gebeuren. Kijk bv naar tencent en wechat. Dat effect kan ook voor Neo op gaan. Bijkomend voordeel is dat je met NEO in je wallet je automatisch GAS produceert. Geen pos dus en je hoeft ze alleen maar te hebben verder niets.”

En ik hadNEO staan in mijn lijst met coins waarvan ik verwacht dat ze X10 (+1000%) gaan halen in 2018. Een koersverwachting dus van rond de $500,-

Tussen dit alles door kwam kwam de ‘China ban’ op ICO’s en de drang van die supermacht om, net als alles in het land, ook ICO’s en cryptohandel te reguleren. En kort daarop begon de geruchtenstroom dat er maar enkele exchanges over zouden blijven in china .... en werd NEO meer dan eens genoemd als project die aan de tafel zat bij de besprekingen hierover.

Ook kwamen de eerste NEP5 coins uit. Redpulse, deepbrainchain en qlink ................................

Wacht eens even ......... wat gebeurd hier nu precies en wat is NEO aan het doen........... Ik kreeg lastig vat op die gedachten en het duurde tot 5 januari voor het kwartje bij mij viel en sindsdien kan ik het ook niet meer uit mijn hoofd krijgen.

Het kwartje viel nadat ik meer las over NEONexchange (NEX) ......

Redpulse – met een werkend product en zich richtend op de Chinese “capital market” en daarnaast zijn tentakels uitspreid richting mobiele telefonie en data markt

Deepbrainchain – richt zich geheel op de AI (artificial intelligence) markt (wereldwijd)

Qlink - Qlink richt zich op de decentralisatie van het mobiele netwerk om oa 1) decentrale Wi-Fi te delen, 2) mobiele data anders aan te bieden, 3) gedecentraliseerde E2P SMS service aan te bieden, and 4) hardware Wi-Fi sharing hubs aan te bieden. Qlink bouwt ook zijn eigen blockchain en maakt gebruik van Neo’s NEP-5 protocol. Qlink Chain bevat digital content, data verkeer en billing informatie, en diverse registratie en feedback methodes. Dit alles met gebruikmaking van smart contracts

Neonexchange (nex) – gaat een exchange worden voor de cryptohandel De duo in de handel gaan allemaal verbonden worden aan NEO, GAS en NEX. Daarnaast ..... --> en dat is nog onduidelijk .....

Alles onder de vlag van de NEO blockchain. Sterker nog, NEO is nauw betrokken bij al deze projecten of zit er letterlijk in. Ook dev teams als bv het html team schijnen betrokken te zijn geweest bij de ontwikkeling van delen hiervan. En ik heb hier allemaal geen dudelijke bronnen voor maar het zijn zaken die ik lees en hoor (of ruik).

Goed ...... China wil reguleren, NEO is niet geheel decentraal en bouwt een enorm netwerk mbt crypto handel, data, mobiele markt, AI, smart contracts, Dapps, enz enz. Dat is handig .... alles in 1.
En als China werkelijk NEO als belichaming ziet van de wijze waarop het land een vinger in de pap wil houden dan kan dat dus. In de laatste interviews die ik gezien heb van Da Hongfei kreeg ik ook sterk de indruk dat hij dat geen enkel probleem vindt en dat het zelfs goed kan zijn voor de cryptohandel en de verdere ontwikkelingen daarin.

Dat betekend dus niet dat NEO de nieuwe ETHerium gaat worden maar met een paar biljoen Aziaten die in deze markt kunnen gaan bewegen middels NEO wordt NEO de nieuwe bitcoin, etherium enz in een keer. Neo kan vele malen groter worden dan die twee bij elkaar. En ik heb het nog niet eens over gas.
Gas wordt het 'NEO goud' (is het eigenlijk als). Gas is het gouden NEO ei.
Gas is nodig in nep5 transacties en iedere nieuwe nep5 ICO heeft minimaal 500 gas nodig als fee. Ik ga er niet te veel op in maar 'thats huge' .

Bitcoin is een fossiel die op knappen staan. Traag als dikke str... en erg duur met transacties en geen enkel doel dienend.
ETHerium zakt al door zijn hoeven als er een paar cryptokitties worden losgelaten. Hele systemen plat en vertraagd voor dagen. ..... juist ja.

Het is geen kweste van “wat als” maar een kwestie van “wanneer” imo

En wat betekend dit dan voor de koers NEO en de crypto’s die daarmee zijn verbonden ?

Mijn koersdoel voor NEO was X10 in 2018 of te wel 500$. En dat blijft het ook indien China zijn ban niet opheft of er nog meer beren op de weg komen.
Echter, daar geloof ik niet in. China wil in alles ‘ leading’ zijn, maar ook controleren. De macht hebben. Ook in cryptoland. Dus de ban gaat er af.
Ik denk dat dit gebeurd nadat NEO zijn exchange heeft draaien met NEX.
Mijn koersdoel voor NEO op dat moment is $1000,- en ik weet dat vele van jullie mij voor gek verklaren maar ik denk dat zelfs $2500 voor 2018 mogelijk is. Met een marktcap van dan rond de 162 miljard kruipen ze richting bitcoin.
Voor 2019 zou ik nog verder willen gaan, mochten mijn gedachten kloppen, en wil ik NEO zelfs met een koersdoel van 6000 tot 7500 weg zetten.

Ik heb geen enorme stock NEO. Ik heb er nog wel een aantal en die bewaar ik zorgvuldig. Ik koop ook geen NEO bij omdat ik, zelfs bij X20 van neo naar 2500,- , meer kansen zie bij andere coin met X40 tot X100 .
Natuurlijk koop ik wel alles wat onder hun vlag uit komt. Die coins gaan mee gezogen worden in de upcoming NEO natie (beetje vreemde uitdrukking bedacht ik mij net). Een NEX zal in een korte tijd de allergrootste exchange worden op aarde. Geen twijfel over mogelijk (wat mij betreft).
Ik ben maar een normale cryptofiel die daar een uurtje of 4a5 per dag me bezig is. Geen expert maar ik heb de afgelopen decennia wel gemerkt dat ik een redelijke neus heb voor dit soort zaken. Ik ben geen expert op het gebied van de technologie achter crypto maar kan redelijk analyseren en bij elkaar optellen.
Gek of geniaal ( en ik ben geen van 2en) zijn zaken die dicht bij elkaar liggen ........ we gaan het zien in 2018.

Ik krijg niet betaald voor de artikelen die ik schrijf. Wat ik schrijf zijn mijn gedachten en mag in geen enkel geval gezien worden als beleggings tips in welke vorm dan ook. Ik investeer een 4a5 uur van mijn tijd per dag met informatie verzamelen en wat ik tegenkom deel ik zo veel als mogelijk hier en op social media (bv twitter @cryptocaribbean)

Giften worden natuurlijk zeer gewaardeerd. Waarvoor dank.

BTC - 14T1672rqeNGSM6oVKaLxGK7Ub3P7pqNXg
ETH - 0x262fd731741b68b0e4cd30c6b8d459dc45fde2eb
NEO - AeWNMjMtzSGue6WbDERuQ4rmhUWFcDVdyJ

Sort:  

Leuk artikel! NEO is inderdaad een bijzonder interessant project :-)

Coins mentioned in post:

CoinPrice (USD)📈 24h📈 7d
BTCBitcoin13742.900$-2.42%-14.28%
ETHEthereum1337.590$-2.27%11.03%
GASGas77.754$32.41%49.78%
NEONEO156.580$12.34%53.17%

Coins mentioned in post:

CoinPrice (USD)📈 24h📈 7d
BTCBitcoin14214.600$4.37%-5.66%
ETHEthereum1323.840$-0.06%17.48%
GASGas83.823$27.33%71.8%
NEONEO183.193$21.63%81.5%

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63318.34
ETH 3108.17
USDT 1.00
SBD 3.97