You are viewing a single comment's thread from:

RE: 30-01-2018 Racisme - Column - OPA-Grendel

in #nederlands6 years ago

Hee ik zie dat jij ook Nederlands ben! Ergens zou ik het wel leuk vinden als Nederland ook een communitie krijgt. Ik zit nu in de Filipijnen en hier hebben we een cummunitie en zijn er al 7 meetups geweest. Mensen helpen elkaar en het is altijd gezellig! Helaas kan ik je geen upvote geven sinds ik eventjes te snel door m'n steempower ga, maar als ik het niet vergeet upvote ik je volgende blog graag! See you around :)

Sort:  

Hoi @xsasj. Er is een nederlandstalige steemit community! Kom gezellig buurten : https://discord.gg/9mzqA7H

Ooh jeetje wat leuk! Ik ga het evem bekijken!

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66504.03
ETH 3578.30
USDT 1.00
SBD 3.03