Als ik later groot ben, dan wordt ik een banaan. (Dutch)

in #nederlands6 years ago

For those of you who understand Dutch, here is a little rhyme in Dutch I made up a while ago that my five-year-old daughter loves so much that she is teaching it to all her friends and classmates. Thinking about teaming up with an illustrator and turning it into something fun. It is a completely silly rhyme that is quite impossible to translate, but the kids seem to love it, so even though I normally only post in English, I thought I'dd share it for those few Dutch speaking steemians on here with kids as weird as mine.


Voor diegenen onder jullie die Nederlands begrijpen, dit is een bizar kinderrijmpje dat ik een tijdje geleden voor mijn dochter bedacht had. M'n kleine meid, van vijf, is dol op het rijmpje en leert het aan haar vriendinnen en klasgenoten. Ik den dat ik misschien moet kijen of ik een ikystratok kan vinden die er samen met mij iets leuks van kan maken. Ik weet dat het een compleet bizar rijmpje is, maar de kids lijken het supper leuk te vinden, dus voor het geval hier nederlandstalige steemians zijn met kinderen die even dol zijn op bizar als mijn dochter, is hier het rijmpje:


Later als ik groot ben, dan word ik een banaan.
Dan mag ik lekker hangen, maar dan kan ik niet meer staan.
Als ik een banaan ben, dan hang ik in een tros.
Het is super gezellig, in het bananen bos.

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65359.95
ETH 3492.90
USDT 1.00
SBD 2.51