Koud he?
Sodemieters....
dat je op Dinsdagmorgen wakker wordt.
@marcovanhassel moest ook al krabben zag ik aan zijn foto.
Brrrrrr.
Sterkte vandaag Nedersteemers!!!!
Sodemieters....
dat je op Dinsdagmorgen wakker wordt.
@marcovanhassel moest ook al krabben zag ik aan zijn foto.
Brrrrrr.
Sterkte vandaag Nedersteemers!!!!
T was idd nogal frisjes om half zes 's morgens
Sneeuwballen....Daar wil ik het bij laten...lol.
Sneeuwballen....dat is het verschil tussen een sneeuwman en een sneeuwvrouw...
Voornamelijk de plek waar de ballen te vinden zijn ;)
Toen lag ik nog lekker onder de dekens...
Heel verstandig ;)