Hoe werkt die handel?

in #nederlands7 years ago

Nou, wat is dit nou weer, ik hoor het je denken. Wat moet die gek nou weer?
Nou, da's heel simpel, ik ben even wat aan het testen.
Sommigen van jullie kennen the lions legion nu wel, we zijn het adres voor de Nederlandstalige steemers, maar we zijn natuurlijk niet zomaar een clubje op discord.
we zijn een fanatieke gedreven groep om de Nederlandstaligen bij elkaar te harken om elkaar te helpen groeien.
Dus....
Hebben we ook een apart forum op chainbb!!!

En wat ik nu aan het testen ben, is kijken welke tag ervoor zorgt waar je daar in het forum komt. Simpel he?
Je kunt natuurlijk ff op https://chainbb.com/f/the-lions-legion komen kijken, gezellig. Het is de chat op the blockchain waar je elkaar ook kunt upvoten, dus da's altijd lollig.

Verder heb ik niet zoveel te melden, we zijn het nog aan het opbouwen, maar er staan al wat posts, dus je kunt ff komen snuffelen, en de replies verschijnen gewoon op steemit, dus ook dat is leuk.

even een waarschuwing voor als je op chainbb komt snuffelen;
Altijd je POSTING key gebruiken om in te loggen en NOOIT je masterkey.
Snap je? okay ;)

Nou, ik zou zeggen, geniet van de avond, en ik ga ff kijken wat ik op chainbb ga aanrichten....

lions legion2.png

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64432.28
ETH 2648.26
USDT 1.00
SBD 2.78