Halooootjes

in #nederlands6 years ago

Is weer ff geleden, een week om precies te zijn. Maar ja, druk baasje he?
Ik heb weer ff wat geupvote.

Ik zat een beetje te kloten om een leuk nieuwjaarskaartje te maken.
Voor wie geen PowerPoint of iets dergelijks heeft, op canva.com kun je ook kaartjes maken.
Gewoon een foto uploaden en lekker rommelen.
Je kunt ook tubes uploaden met bijvoorbeeld vuurwerk zoals deze;

vuurwerk1.png
Deze heeft geen achtergrond, en kun je dus in je foto plakken.
Nog zo één;

vuurwerk5.png

ik zou zeggen, doe ermee wat je wil.
Ik ga weer ff verder, mooie dag luitjes!

Sort:  

Echt zo waanzinnig druk, niet normaal. Ik kom gauw ook weer op the lionslegion snuffelen, maar echt ff geen tijd voor ;)

leuk je nog een tegen te komen

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64140.77
ETH 3133.36
USDT 1.00
SBD 4.15