De dag van OPA-Grendel 21 November

in #nederlands6 years ago

Zit ik me toch gisteravond nog eens alles terug te kijken. Die piepende piegem die met zijn busje niet verder mocht maar janken over zijn demonstratierecht. Slecht geheugen wel. Meneertje vergeet even dat in verschillende steden ondernemers zijn geterroriseerd die zwarte piet in hun winkel hadden. Van grote winkelketens tot en met kleine ondernemers aan toe. En dan piepen over demonstratierecht? Nee vriendelijke vriend, met jouw rechten hebben we nu even niets te maken, ga eerst mar eens excuses aanbieden, wat dacht je daar van?
Ik zag in Amsterdam ook nog die, ja wat was het, een soort van zegetocht van de Islam die Sinterklaas op een kameel hadden gedonderd en waar geen Pieten te bekennen waren. Ik denk dat die rechtsreeks de olievelden op zijn getrapt, want ondanks onze inspanningen nog iets van naam te maken in de slavernij, leggen we het natuurlijk finaal af tegen de Arabieren. Die begonnen eerder, en zijn er nog niet mee gestopt. Ja, en als je dan eigenhandig als ras zo'n gebeuren gaat afschaffen vanwege menselijkheid en zo, ja, dan kom je op een onoverbrugbare achterstand te staan.
Maar goed, move on, zeggen we dan en ik kreeg ineens jeuk op hele vreemde plekken toen ik zag dat militairen zelf hun uitrusting moeten kopen omdat defensie dat allemaal heeft wegbezuinigd.
Ik zie wel kansen. Als defensie je een pak geeft, kun je zelf aantrekken wat je wil. Ik zie mezelf wel als horrorclown het slagveld opgaan, wedden dat er een paar van pure angst gaan rennen, lijkt me best geinig.
Sja, dat uniformen gedoe. Niet petje op, petje af, maar hoofddoek op, hoofddoek af. Hij moet uiteindelijk af, zo vind Grappenmaker, of hoe die vent ook heet. Prima, want het moet wel allemaal hetzelfde. Daar heet het ook uniform voor. Zou wat zijn als iedereen zijn overtuiging er een beetje doorheen zou jassen, dat kan niet. Ik bedoel, mijn buurman is nudist. Zie je het voor je? Waar laat je je wapenstok dan?

OPA-Grendel-De dag van.png

Sort:  

zalig, als horror clown het slagveld op, strijk liggen hahaha.

Het mooiste is dat ik me niet eens hoef te schminken... ;)

hahaha i love the zelfspot, heerser hahaha

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29