De dag van OPA-Grendel 16 November.

in #nederlands6 years ago

Vanavond mag onze blonde Nederbalkan-Amerikaanse Eva haar gal weer eens spuwen over de Amerikaanse president. Nou is het niet netjes om een president van een bevriend land aan te vallen, en in sommige gevallen loop je het risico vervolgd te worden. Vandaar ook dat Eva geen woord vuil maakt aan Erdy, maar liever op de Trump-hak toer gaat.
Dat Eva een voorkeur heeft voor de democraten, is mij al lang duidelijk. De democraten die hun zakken vullen over de ruggen van de armere Amerikanen. Misschien dat ze daarom ook zonder enige schaamte haar zakken vult bij de NPO, en als je dat dan wegzet naar het asociale gegraai van de democraten, dan zie ik wel dat ze een gezamenlijke band hebben. Het vervelende is echter, dat Eva eigenlijk een hele slechte journaliste is, die verzuimd haar werk goed te doen, of nog erger, niet wil doen.
Want haar Trump gehak, en van mij mag ze, ik denk niet dat Donald er ook maar een nacht minder om slaapt, slaat kant noch wal. Onze blondie Ienie Minie vergeet even wat feiten met de kijker te delen over haar voorganger, de chocoladebruine president Obama. Aardige vent, zal je mij niet over horen, maar het was een grotere schurk dan Trump tot nu toe is geweest.
Want, wat Eva niet vermeld, is dat Obama mede verantwoordelijk is voor de ellende die nu vanuit Islamitische landen, Europa overspoeld. Was het niet Obama, bekend van de drone oorlog die de moslims in barrels liet schieten, en dan nog lekker laf met op afstand bestuurbare vliegtuigjes? Was er onder Obama niet een anti immigratiewet voor mensen uit Islamitische landen die meer landen omvatte dan Trump ooit heft voorgesteld? Vergeet Eva te vermelden dat Obama care een mislukking blijkt te zijn die voor de armere Amerikanen niet te betalen is? En kan het haar niet schelen dat er in Amerika door de sluiting van de mijnen duizenden gezinnen met kinderen met een pestklap de armoede in zijn getrapt. Geen plan B, dicht die mijn, ga jij maar op straat wonen?
Daar hoor ik Eva niet over. Misschien weet ze het niet, dan is ze niet enkel totaal ongeschikt als journaliste, maar ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat ze stiekem probeert om iedereen dezelfde flauwekul te laten willen als dat zij wil. En dat vind ik in principe niet erg, dat moet een ieder voor zich weten.
Wat ik me alleen afvraag, is dat niemand er een punt van maakt dat ze het doet van ons belastinggeld. Mag ik vanaf volgende week een uurtje per week om alle Islamitische leiders even onder de loep te nemen, of is dat dan weer net even niet gewenst door de elite?

OPA-Grendel-De dag van.png

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63041.44
ETH 2985.81
USDT 1.00
SBD 3.61