Bloemen en kunst.

in #nederlands6 years ago

Jeetje, wat zit ik weinig op Steemit de laatste tijd, hoe kan dat nou toch...?
Ja, druk, druk, druk.
Natuurlijk net mijn twee boeken OPA-Grendel 2 en Brittania uitgegeven, dus ja, daar gaat promotietijd in zitten.

boek.jpg

Maar dat is niet alles...
Ondertussen zijn we ook druk bezig een Flower en art shop aan het opzetten en werken we nu aan het Kerstmateriaal.

s6.png

Je kan het er allemaal maar druk mee hebben, want ondertussen heb ik mijn kerst schrijfwerk gedaan en ben ik evil santa's aan het tekenen en schilderen, en dan ben ik ook nog in opleiding voor gemeenteraadslid....

En dan heb ik ook nog even een rondje upvoten en resteemen gedaan. Hoezo Code rood...? ;)

Wees voorzichtig, er zijn jagende sneeuwuilen gespot, lol.

nedersteemers1.png

Lions legion3.png

Sort:  

This blog is mentioned in

logo.jpg

Followed and upvoted,

Groetjes,
Itswetz

Dag Nederlander. Ik volg je vanuit Australie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98