Gezocht: Mensen met interesse in cryptos

in #nederlands7 years ago

Gezocht: Mensen met interesse in cryptos

Hallo allemaal.

Morgen worden we misschien weer eens europees kampioen voetbal !
Tegen denemarken.

Ben op zoek naar mensen die ook bezig zijn met crypto's en de blockchain.

AUB !
Houd dit artikel in't nederlands.
Proberen om een Nederlandstalige community op te zetten.

Om een beetje update te zijn. Moet je de hele dag op engelstalige netwerken zitten.

Daarom is het ook wel eens fijn om gewoon abn te praten.

Sort:  

Ik snap je. Ik probeer steemit meertalig te maken, kan je een tag nl toevoegen, dat is de officiële code voor Nederlands.

En vandaag, veel succes voor de Nederlandse dames.

@blevley cool ! ja maar welke tag had je in gedacchten? nog ruimte voor 2 meer

Het zou een tag "nl" moeten zijn, ik heb een post gemaakt hierover welke tags gebruikt zouden moeten worden.

Maar ik heb gemerkt dat er een ander issue is, veroorzaakt door Steemit, het moet namelijk de eerste tag zijn. De andere tags worden op de overzichtpagina niet getoond, enkel als je het artikel opent.

Om elk artikel te openen en de tags te controleren kost waarschijnlijk teveel tijd bij het laden, ik ben nog op zoek naar een goede oplossing hiervoor.

Hi @limbodrones. Ik ben al enige tijd aan het denken een sterk vertegenwoordigde tag op te zetten speciaal voor Nederlanders. Weet niet of je het kan maken hier regels aan te verbinden daar ik het universeel wil houden voor jong en oud. Het is leuk nederlandse artikelen over steemit te maken maar die trekken geen NL gebruikers over de streep.

Wel eens een idee gehad hierover?

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70597.89
ETH 3559.60
USDT 1.00
SBD 4.77