You are viewing a single comment's thread from:

RE: Borrel-uur

in #nederlands6 years ago

Het klinkt hard maar je haalt er wel een goed punt aan. Een beetje gevoelig onderwerp voor velen maar hoe vredelievend en behulpzaam ik ook mag zijn, ik stel me toch ook wel de vraag of we onze manier van "helpen" niet een beetje moeten aanpassen. Een poging doen om hen te voeden wil ik eventueel wel nog proberen al lijkt me dat al een onmogelijke klus. Hen ook nog eens allemaal gaan huisvesten is te gek voor woorden. Hoe graag we misschien ook zouden willen, er is gewoon geen plek en geen geld om zoveel woningen te voorzien. Als je hier gaat kijken aan de treinstations in de grote steden zie je al genoeg belgen en nederlanders die niet eens een woning hebben. Misschien moeten we daar beginnen voor we onze huizen gaan verdelen onder de afrikaantjes.
Ze weten in Afrika heus wel hoe ze huizen moeten bouwen. Veel goedkopen dat wij het hier doen en daar is het zo de gewoonte dus misschien met gewoon wat extra handen en een heleboel voorbehoedsmiddelen moet het wel lukken. In China hebben ze dat probleem al heel wat jaren onder controle. Geboortebeperking moet gewoon bespreekbaar gemaakt worden. Het hoeft daarom nog geen verplichting te zijn maar wat voorlichting over de voor-en nadelen ervan lijkt me wel nuttig.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64024.15
ETH 3515.24
USDT 1.00
SBD 2.55