You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tijd om de Steemit blog-editor te gaan leren begrijpen..

in #nederlands7 years ago

Ik gebruik altijd busy.org om posts mee te maken, en daar zit ook best een chille edittor in vind ik. Om wat grotere letters enzo allemaal mee te maken, blijkt allemaal niet zo moeilijk te zijn, en ook images kun je makkelijk uploaden vanuit daar vanaf je eigen computer of vanuit een URL ergens online (als je de tag busy gebruikt, geeft die je ook een kleine upvote)

Sort:  

ken ik niet is gewoon een site waar je posts in kunt maken of app? of ben je dan ingelogd op steemit? ga het eens even bekijken nu ..

ja een andere interface om op dezelfde steem-blockchain uit te komen. zelfde manier inloggen en alles, alleen een net ietsje ander jasje!

leuk vooral als die editor wat handiger is.. problem solved dan haha ga straks eens knutselen daar

ah ik zie het al ik ben ingelogd straks eens bekijken met posten, dank :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57959.67
ETH 2343.73
USDT 1.00
SBD 2.44