Mijn Elitetroepen in de slaglinie van mijn denken!

in #nederlands6 years ago (edited)

Je hoeft geen meester te zijn om te beginnen, maar je kunt beginnen om meesterlijk te worden!

Sinds kort ben ik begonnen met een beeldenstorm in mijn denkwereld, met de vastberadenheid van een radicale vrijheidsstrijder ben ik ten oorlog getrokken tegen mijn oud zelfbeeld. Een titanen strijd is ontketend tussen mij en ik, het machtig leger van mijn oud zelfbeeld tracht elke dag op te rukken op het slagveld van mijn denkproces. Met geweld vuren ze gedachten van minderwaardigheid die ik trotseer met moed en kracht door een nieuw wapen te bouwen in mijn hoofd. Het wapen is gedoopt met de naam "AFFIRMATIES"! Lang was ik een vast geketend slaaf van mijn eigen denken, blind voor de waarheid van wie ik werkelijk ben. Eenmaal als je de waarheid ontdekt is er geen weg meer terug, maar de tocht is een zware beproeving op uw mentale krachten. Nu ik bevrijd ben uit kerker van mijn denken ben ik begonnen met een spartaan opleiding die mijn bewustzijn elke dag helderder en vitaler maakt.

Al direct bij het opstaan train ik mijn geestelijke scherpschutters, om met krachtige affirmaties de tegenstand het hoofd af te knallen met precisie. Iedere dag opnieuw in mijn verbeeldingskracht, verbeeld ik mij de overwinning op mezelf. Hoewel ik ook vele gevechten verloren heb de afgelopen tijd, is mijn wilskracht het levenswater die mijn positieve, psychische troepen met vreugde opdrinken. Vol moed en energie betreed ik de slaglinie, om met volharding te winnen van mijn kleine ik. Mijn sterkste wapen is de toevoer van nieuwe opbouwende, krachtige informatie! Ik start vreugdevol mijn dag, door een tactische gevechtsplan op te maken van hoe ik mijn vijand kan omsingelen met een tanggreep en dan zoals de blitzkrieg te verpulveren.

Ik ben de 5 sterren generaal van mijn leger en ik bepaal wat ik denk, want van hoe ik denk, zal de uitkomst bepalen van mijn leven. Niemand dan ik alleen kan mijn nieuwe troepen laten marcheren naar de overwinning. Stilstand is verliezen!
Elke avond luister ik naar mede generaals van hoe zij hun genadeloze vijand hebben verslaan. Met een buitenzintuiglijke honger luister ik aandachtig naar de raad van hoe ik mijn elitetroepen kan trainen. De grootste les die steeds ontvang, GEEF NOOIT OP!

Life is Good!

Sort:  

dank u, is leuk om te horen.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66772.03
ETH 3237.54
USDT 1.00
SBD 4.25