We'll meet again!

in #nederlands7 years ago (edited)

En dan zomaar onverwacht, het lijkt uit het niets ... gaat mijn telefoon. Het is mijn zus, en ze huilt. Ik schrik, wat zou er zijn? En dan, voor mijn gevoel uit het niets zegt ze tussen haar snikken door. "We hebben Micky vandaag laten inslapen". Ik weet even niets te zeggen, kan haar even niet de troost bieden die ze nodig heeft ... meer als een "Aaah neehh" komt er niet uit.

Het doet pijn. Kleine lieve Micky manneke. Mijn kleine lieve snoeteke toeteke. Mijn dappere kleine vriendje. Het hondje wat zo onverwacht mijn leven binnen is gekomen nu alweer 16 jaar geleden.

Gekocht door mijn zus omdat ze net op zichzelf was gaan wonen, en opgevoed door mijn ouders en mij ... kleine Micky kwam, zag en overwon.

IMG_1324.jpg

Om je nu na 16 jaar te moeten laten gaan doet pijn vriendje. Ik zal je knuffels missen. Ik zal je lieve snoeteke missen. Maar ik probeer niet te treuren. De mooie herinneringen aan jou draag ik voor de rest van mijn leven in mijn hart met je mee.

Dag lieve Micky-man! Het is geen afscheid voor altijd. We'll meet again!

Sort:  

Innige deelneming, het is nooit leuk om iemand te verliezen.

@hetty-rowan Dit pareltje van een post is ontdekt door het dutch OCD-team @jackjohanneshemp en @poeticsnake!

Reageer op deze reactie als u dit accepteert en hier aan mee wilt doen. Door dit te accepteren, maakt u kans op een extra beloning en kan één van uw foto's in onze compilatie post worden gebruikt!

Je kunt @ocd volgen - Je kan daar meer lezen over het project en andere pareltjes van posten vinden!
Wij streven naar transparantie.

@ocd heeft nu een getuige. Je kunt stemmen op @ ocd-witness met SteemConnect of op [Steemit Witnesses](https: // steemit.com/~witnesses) om andere ondergewaardeerde auteurs te helpen ondersteunen.

Dankjewel! Ja graag. Zeer vereerd dat jullie deze post uitkiezen. Micky verdient het gewoon om op die manier herinnerd en herdacht te worden.

zeker weten , tevens mijn oprechte medeleven, ze zijn vaak de trouwste vrienden die je hebt, groeten

Das dus echt niet leuk :((

Na 16 jaar is je hodenvriend echt meer dan een volwaardig gezinslid eigenlijk. Sterkte frau!

Dankjewel ... nee het is idd echt niet leuk. En ik heb hier natuurlijk mijn eigen vier kanjers nog rondom me heen rondlopen, maar Micky had echt wel een speciaal plekje in mijn hart. Hij was het enige hondje in ons leven wat onze ouders ook nog gekend had. Hij was er bij toen pap longkanker kreeg en stierf, hij was er bij toen mam aan de COPD is overleden en hij heeft meegemaakt dat ik instortte. Ik heb nog een tijdje met Rowan en Myla bij mijn zus gewoond en dus elke dag voor Micky gezorgd, elke dag met hem gelopen ... Dus ja, hij was ook echt mijn kleine vriendje.

Aw, wat een lief snoetje, sterkte ;)

Ach god wat erg heel veel sterkte

Veel sterkte 🌹🍀🌸

Sterkte, dit zijn de minder leuke dingen des levens :( RIP

Ja dit zijn echt de momenten waar je tegenop ziet, en die je kunnen breken als het zover is ...

Heel veel sterkte voor je zus.

Ik zal het haar doorgeven dat zal ze fijn vinden. Dankjewel.

Ja, hou je vast aan de mooie momenten, en die waren er zeker weten héél veel.
Je komt 'm vast nog wel eens tegen in je dromen...

Zeker wel, de mooie herinneringen zegevieren gelukkig. Hij heeft een prachtig leventje gehad en zeker weten kom ik hem nog eens tegen in mijn dromen.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 57383.94
ETH 2450.29
USDT 1.00
SBD 2.40