Sort:  

Ja hoor @hetty-rowan dat kan dus ECHT niet haha, gewoon webdesign hebben gedaan en dit niet weten :-) Jij zou het antwoord moeten hebben voor me (allemaal met dikke knipoog he)

Ja sorry ... ik zei ook niet dat ik het niet wist, alleen ik vroeg me af of er geen WYSIWYG editor was ontworpen voor Steemit inmiddels, en misschien dat er dan iemand met de "gouden tip" tevoorschijn kwam die ik in de Steemit Jungle voorbij was gelopen met het kapmes in mijn hand ;-) Maar ik zie het al, het blijft wel een beetje bij de markdown editors. Dus dan mijn webdesign cursus / kennis maar onder het stof vandaan halen.

Is dus niet veel beter begrijp ik? Misschien komt de gouden tip nog, ik ga er nog wel wat naar op zoek mocht ik iets vinden drop ik de link wel..

Misschien even die tip van @karinxxl bekijken @hetty-rowan busy.org ik heb de editor nog niet getest, maar je zei dat je aan de gang ging met een blog.. dus misschien ben ik nog op tijd met je erop wijzen :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 58961.27
ETH 2500.29
USDT 1.00
SBD 2.45