Elke werkelijkheid is waar

in #nederlands7 years ago (edited)

Hij staarde in de onzichtbare verte als door een raam. Een raam waar in werkelijkheid het schilderij aan de muur hing.


magritte-the-human-condition-1933.jpg
René Magritte, The Human Condition (1933). Image Source


thelionslegion_logo.jpg

Kijk hier voor een selectie Nederlandstalige posts
verzameld onder de tag #thelionslegion

Sort:  

This blog is mentioned in

logo.jpg

Dankje! Zou je van het logo van de Daily Report een link kunnen maken zodat lezers door erop te klikken meteen naar de post kunnen geraken? Zou tof zijn!

ok ik zal er rekening mee houden bedankt voor het leuke voorstel

Graag gedaan. Ik heb een post geplaatst waarin je evt. kunt lezen hoe dat moet.

bedankt voor de informatie maar ik weet het als je de daily bekijkt zie je dat ik reeds foto's link aan webadressen

Ging ik eigenlijk al van uit ;-)

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly – Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54864.63
ETH 2298.49
USDT 1.00
SBD 2.30