Waarom zijn mensen jaloers of gemeen op jou of je werk?

in #nederlands7 years ago

Ik zal deze post maar in het Nederlands doen, want sommigen van onze prachtige mensen die uit België of Nederland komen....jaaah we zijn soms net iets te lui om in het Engels te typen en lezen hahah.
Ik geef het eerlijk toe. Ben geboren in Brazilië, maar woon al 29jr in Nederland en soms ben ik ook lui om dingen te lezen in het Nederlands of Portugees.

Maar mijn verhaal...
Ik doe mee met een Internationale Nailart Wedstrijd via Instagram. Ik leer veel van deze docente en vind mijn werk geweldig! Ze het ook niet als werk, want geniet er elk moment ervan joh!
Maar omdat ik zaterdag een dagje in Parijs was en flink heb gewandeld en zelfs de Eiffeltoren heb beklommen via de trap. Tot de helft maar want mijn man en ik waren kapoet!
En zondagvroeg weer aangekomen in Zwolle.

Ik had nog maar een paar uurtjes om een nieuwe foto in te zenden, maar heb de hele dag in bed gelegen en heb ook een flinke griep aan overgehouden. Maar was zo waard!
Dus ik snotterend en met veel hoofdpijn heb ik 1 hand even wat in orde gemaakt. 20431380_10214270359340813_162499047240850522_n.jpg
Niet mijn beste werk, maar Nailcou had het geaccpeteerd dus ik ben een tevreden chick!

Maar hier komt het...nadat het gepost was hebben mensen in het Russisch meteen gepost. Ik kan helemaal geen Rusisch, maar oooh lang leve Google vertaler joh!
De commentaren waren van wat slecht werk, wat een schande, zo laag bla bla bla en noem maar op.
Eerst toen ik las werd ik pissig!
Zat hier van dafuq?!?!! Niemand wist hoe ik me voelde, hoe ziek ik ben. Heb met veel moeite deze nailart gemaakt.

Dus aan mijn man gevraagd zal ik nou reageren of maar laten zitten??
Mijn man zei mijn woorden wat ik altijd tegen hem zeg....waarom jezelf verlagen naar hun niveau???
Eeeeen ja hij bevestigd gewoon mijn eigen woorden.
Als iemand naar doet. Jouw werk, jouw kleding of wat dan ook bekritiseerd en jou naar beneden probeert te halen...waarom daar aandacht aan besteden joh?
Deze mensen zijn het gewoon niet waard. Als iets niet goed genoeg is voor jou dan weet je wat je er aan kan doen. Gewoon eraan werken totdat jij er tevreden mee bent.
Maar ben je tevreden met je resultaat en mensen om je heen sturen alleen maar negativiteit jouw kant op....fuck them!

Er zullen altijd mensen zijn om je heen die jouw werk, jouw handschrift, jouw make up, jouw kledingstijl etc etc noem maar op niet goedkeuren.
So what?!!
Je bent niet hier op aarde om mensen tevreden te houden, maar doen wat jij wil en wat jij van houdt. EN als je andere mensen kan inspireren en/of helpen dan is dat ook alleen maar geweldig!

Mijn advies naar jou toe...wees altijd jezelf. Geloof in jezelf. Geef nooit op en focus op je dromen en doelen die je hebt.

Slaap lekker.

Dikke knufs!

20376194_10214270358900802_6913824458073721359_n.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57709.05
ETH 3100.20
USDT 1.00
SBD 2.33