You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tijd om de Steemit blog-editor te gaan leren begrijpen..

in #nederlands7 years ago

Anouk zou je me wat meer over de familyprotection tag kunnen vertellen lijkt me wel interessant. En ik ga denk ik binnenkort ook busy.org gebruiken maakt steem wat makkelijker volgends mij.

Sort:  

Als je naar hun profiel gaat @familyprotection kun je vinden waar zij voor staan @bartcardi .. Ik heb zelf heel wat meegemaakt met jeugdzorg enzo in NL dus ik heb er ontzettend veel over te posten (helaas) Ze proberen hier awareness voor te creeren omdat het een wereldwijd probleem is, zo ook corruptie overheden wereldwijd.. Dus duik even in hun profiel en posts zou ik zeggen ..

Komt goed was ik al mee bezig ;). En je bent niet alleen hor anouk zijn er genoeg en genoeg die je kunnen steunen!

Ja (helaas) heb ik gezien hoe erg dit probleem wereldwijd een ding is. Schrijnend om te lezen, maar heb me destijds voorgenomen zodra ik kan awareness te creeren en de familyprotection tag past er precies bij. Heb een doel voor ogen, een boek uitbrengen en dit helpt me goed hier schrijven. Heb je zelf ook met deze ellende te maken (gehad) ?

Ps de steun vanuit al deze mensen op Steemit is echt overweldigend inderdaad!

Ja heb er ook delen van mee gekregen, maar hou dat meer prive ik wil hier gewoon bloggen en steem groter maken. Gewoon crypto, marketing en mijn leuke leven beschrijven. Achja wij kunnen toch niet zoveel veranderen in de wereld zeg altijd gwn niet zoveel stressen :).

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58088.10
ETH 2353.31
USDT 1.00
SBD 2.44