You are viewing a single comment's thread from:

RE: The greater noctule bats (Nyctalus lasiopterus) in Spain are being killed by the invasive rose-ringed parakeets (Psittacula krameri) who want their nests

in #nature6 years ago (edited)

Mange takk for ein ny interessant og høgst leseverdig artikkel @Valth
Eg lærer alltid noko av artiklane dine. Tidleare trudde eg at skinnvengje (her synest eg det nynorske ordet er meir heldig enn flaggermus), var insektetande og fanga desse ved hjelp av sitt fenomenale ekkosystem. At dei kunne fanga og eta fuglar, var ukjent for meg. Men no veit eg det.
Mange takk.
At denne fuglefangande og fugleetande skinnvengja, er truga av ein papegøye var ôg interessant å lesa. Vonar at denne spesielle skinnvengja ikkje vert utrydda.
Artsrikdomen må me ta vare på.

Med vennleg helsing
@Siggjo

Sort:  

Det er godt å høre at du lærte noe nytt av å lese posten min, @siggjo. De fleste flaggermusartene spiser enten insekter (eller holder seg til nektar), men man har jo også slike som disse som tar småfugler, og til og med noen som spiser fisk og skalldyr, som Myotis vivesi.

Artsrikdomen må me ta vare på.

Helt enig memd deg. I dette tilfellet er jo flaggermusen trua, mens papegøyen lever i beste velgående over store deler av verden, så hvis jeg skulle velge hadde det vært et enkelt valg.

For øvrig veldig artig å lære at flaggermus heter skinnvengje på nynorsk, og det var jo et mye finere ord en flaggermus!

Hilsen @valth

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58968.99
ETH 2825.19
USDT 1.00
SBD 2.24